~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 30 November 2011

~~TeNtAnG DiA~~

sorryy... masih lg citer pasal tunang....
hihi... sengal suda....
[biasalah.. d awal2 peralihan fasa neh smua benda jadik xcited terlampau... apa yang penting jgn plk ada yg termuntah bila mendengar baca citer sengal aku kat sini....] >>> ada aku kesah??? whoooaahaaaa!!!

ok... ok...
sememangnya sblom ni ramai d kalangan teman2 n bley d katakan smuanya x kenai ngn my en tunang yg senget ni [tp syg lebey kat dia].. bukan aku sorok dia lam reban ayam... tau d dalam gua tau d mana2...
namun... sedar x sedar sebenarnya kami dah lama kenai... tp ON OFF ON... ada teman2 rapat yg tahu akan hubungan cinta "orang utan" kami [sbb cinta monyet utk budak2] tapi x penah kenai jumpa ngn c empunya diri yg dah terlekat d hati... hanya terlintas dengar melalui lipurlara dr mulut aku smata...

tup... tup...
skang aku dan dia dh bertunang [cubit pipi lg sbb takut masih bermimpi] >>> yg pasti rasa sakit... hek3x!!!
perihal majlis bertunang meminang ditunang ni plk... hanya aku g tau pada beberapa org kawan2 rapat je... bukan sombong tau hapa k geng... tp sbb aku sndiri rasa kurang percaya ngn apa yg bakal berlaku... sbb tue la aku x heboh2 mcm JOM HEBOH TV3... hihihi... papepun sgt2 la berterima kasih & amat2 menghargai setiap ucapan tahniah serta iringan doa yg d berikan kepada kami... insyaAllah selepas ni akan aku hebohkan lebey heboh dr JOM HEBOH... haha!!!

hurmmm... hhurmm... hurmmm...
paling aku rasa nk gelak plk hari ni bila dapat beberapa msg dr mbr2 yg x puas hati sbb x g tau pasal majlis tunang ni... ada pulak yg ckp selama ni aku sorok c en tunang aku tue sbb x nk org kebas... katanya lg sbb en tunang aku hensem... whooaaahaaa!!! [jgn lah berita ni sampai ke telinga c en tunang aku... sbb mesti nanti dia perasan lebey :P] aku punya lah gelak geli hati dgn kenyataan itu... [mungkin ada sket bangga tp blom sampai tahap riak lg k??] aku sebenarnya selama ni x penah sedar pn yg en tunang aku ni rupanya hensem.. [sorry sayang... =_^] kerana apa yg penting bg aku adalah hati... selama ni.. aku sgt risau andai aku dapat pakwe yg hensem kacak bergaya... sbb aku takut hati akan sakit... dan selama ini juga aku tidak melihat paras rupa seseorang.. selalunya, bila ada mbr2 rapat yg ckp ttg sesuatu berkaitan c dia, baru aku akn tgk lihat n tilik.... dan barulah akan terkeluar perkataan oooooooooo dr bibir x munggil neh....

dan... dan... dan....
bila dah mbr aku ckp mcm tue... mlm ni aku ambil peluang utk melihat tatap muka dia... [kami dinner mlm ni buat pertama kalinya sbg tunangan]... sblom ni aku dah tilik puas dah kat gambar... tp x puas hati... jadik mlm ni aku curik2 tgk je dia... hurmmmmm... yer la kot... hensem pulak... ntah bila masa plk abg aku ni jd hensem... p buat pembedahan plastik ke hapa... hihihi!!! [hati sedikit berbunga2 gembira tp masih lg blom sampai tahap riak] malam ni rasa mcm x nk balik plk... c en tunang plk tgk pelik kat aku sbb asyik duk tenung tgk dia sambil tersenyum2 sumbing... bila d tanya kenapa... aku buat bodo sambil buat muka comel yg hodoh... haha!!!

last... last... last...
malam ni aku rindu dia tahap melampau... lebih melampau dr mlm semalam... haaiihhhhh!!!
bahaya betoi la...

[S.e.W.e.L  S.e.N.g.A.L  S.e.N.t.E.n.G]
aku bahagia utk hari ini.....
terima kasih Ya Allah utk rasa bahagia ini....
semoga ia kekal sela hidup & hayat aku & dia....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan