~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 November 2011

~~MizZ u FrEnZ~~

tetiba d tgh2 malam buta neh aku terindukan kawan2 aku... kwn2 yg banyak menciptakan kenangan pahit manis bersama... andai masa itu mampu d putarkan kembali... ingin saja aku berhentikan jarum saat jam dr terus berdetik utk suatu jangka masa yg panjang... tp... itu hanya "ANDAI"... mustahil...

kita d pertemukan d satu tempat yg cukup asing utk diri masing2... d situ, kita saling mengenali... mencari gali segala apa yg patut bagi mewujudkan keserasian dlm persahabatan... dlm proses mencari mengorek menggali itu sesekali lidah tergigit, hati berdarah terluka... tp yaaaaa.... kesakitan dan kelukaan itu sebenarnya pencetus kepada suatu hubungan yg lebih erat antara kita... "musuh itu sahabat aku yg paling baik..." kerana... kamu musuh aku yg telah mampu membuatkan aku mengenali siapa aku & menjadi aku hari ini... andai kamu kawan... mungkin aku kini masih hanyut dlm riak bangga diri sendiri...

aku ingat kawan... setiap dari kita sentiasa cuba utk bekerjasama walaupun sering bergaduh... cuba utk memahami diri antara satu sama lain walaupun seringg timbul rasa tidak puas hati... cuba utk bertoleransi walau rasa menyampah malas melayan wujud dlm diri... cuba utk saling membantu tanpa ada sedikitt rasa pentingkan diri walau sesekali rasa malas nak amik peduli... namun.. kita msih tetap bersama....

AKU RINDU SAAT ITU......

keadaan kini sgt berbeza... segalanya sungguh berbeza...

AKU RINDU SAAT ITU.....



dedicate to:
  • Secondry School: Roziana Rahim, Seri Suria Zakaria, Noor Hanizu Mamat...
  • Form6 (SMKB): Nik Mohd Hasri Nik Daud, Nik Nor Fariza Nik Yusuf, Emaliza, Mohd Yusri Hasim, Teew Jie Ming (betul x ejaan ni Jimmy??), Nor Adira, Siti Faezah dll....
  • Politeknik: Amalina, Rosathma Zura, Arda Yanti, Linda, Fendy...
  • USM: Rohana Ali, Jamilah Talib, Zainura Mohamad, Izdihar, Nor Laila, Zuraihan, Rosnida, Wanie kecik, Roazliza, Meck As, Julia, dll.....
  • HLM (keje): Kak Yana, Kak Sue, che'T, Kak Ma, Ira.....
  • UPSI: Ila, Suhaiza, Nur Khairunnas, Siti Sallehaton, Azmie, Azrina Mohamad, Hanafiah, Ahmad Nazee, Paeh, Chemm, Ana dll....

I LOVE U ALL
ANTARA INSAN TERBAIK YG PERNAH HADIR DLM MENCERIAKAN LG HIDUP AKU... DULU, KINI DAN SELAMANYA... INSYALLAH!!!!


**TERIMA KASIH kerana pernah menjaga dan merawat aku d kala aku senyum tawa gembira dan juga menangis hiba berduka...




3 ulasan:

  1. Salam, saya perlukan bantuan, ada contact Noor Hanizu Mamat tak? sgt urgent.

    BalasPadam
  2. Terima kasih. sy cuba add dia kt fb. muka dh tak berapa igt. dia org kota bharu kan? ada no fon dia tak? sy nk hubungi terus. lamer gile tak jmp

    BalasPadam