~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 November 2011

~~He's My LiFe~~


My En Tunang a.k.a My Abang

finally....
dia yang terpilih menjadi raja d hati seorang aku...
today...
I LOVE HIM SOOO MUCH....
and hope...
I WILL LOVE HIM FOREVER...
memohon minta
agar
cukup hanya dia cuma
satu-satunya
yang kekal menjadi raja d hati seorang aku...
cukup hanya dia cuma
yang menjadi teman setia di sisi seorang aku...
cukup hanya aku cuma
menjadi permaisuri d hatinya...
[abg jgn gatai2 nk memasang spare tyre]
jual tayar je cukup...
hik.. hik.. hik..


sungguh...
AKU CINTA DIA
semalam
hari ini
esok
dan
selamanya...


hari luar biasa bahagia kami
fasa I

eeeeee.... rindu & sayang yg luar biasa jugak....
hak.. hak.. hak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan