~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 22 November 2011

~~B.O.L.A~~

sungguh hati berdebar melihat
pertarungan Malaysia VS Indonesia
dalam merebut pingat emas Sukan Sea
bola sepak....
tak senang nk duduk
tak boleh nak baring tidur
d rumah aku sendiri
pelbagai ragam tingkah laku
tertonjol terlihat
termasuk aku sendiri
hihihihi
pertarungan yang sengit
yang bagi aku
sangat sangat la sengit
paling geli hati melihat keletah adik-adik aku
yang asyik menadah tangan
memohon doa
dari Allah swt
agar diberikan kemenangan kepada
team Malaysia....
aku sendiri penat
penat bertempik sorak
melompat marah dan geram
hadeeeiihhhh
penangan bola sepak

papepun...
TAHNIAH buat Team Malaysia
yg memang terbaik
yang mampu mengaum
dan membuatkan penyokong juga turut mengaum bersama...
TAHNIAH...
MALAYSIA BOLEH!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan