~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 November 2011

~~CinCiN d SaRuNg.. JaNji D MaTeRi~~

Alhamdulillah...
sangat2 bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberi rahmat dan keizinan untuk segalanya sempurna...

Jumaat yang d nanti telah berlalu
dengan rasa hati yang tenang senang gembira terharu
Alhamdulillah sekali lagi
kerana aku kini telah selangkah
melangkah ke fasa yang seterusnya dalam hidup

jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat
kepada my momma, my babah & adik2
kepada mak2 sedara aunty uncle yang tolong memasak
meredah banjir kerana anak sedara yg sorang ini...
kepada semua sekali la...
[ramai sgt... malas plk nk menyebut satu2... hihihi!!]

inilah dia rupa bentuk cincin yang tersarung comey d jari yg x comelku...
menandakan aku telah selangkah milik dia (25 November 2011)... c abangku yg senget... hek3!!!
[tp aku syg sgt kat senget aku neh... =_^]


aku sendiri x tau nk cakap apa perasaan setelah segalanya berlaku....
yang pasti aku rasa... aku masih single forever... whoaahaaa!!!
bila tersarungnya cincin ini....
maka aku dengan penuh rasminya
perlu bersedia mental dan fizikal...
[mcm nk p berperang lak... aheekkk!!!]
maksudnya perlu lebih banyak bersedia
untuk terus melangkah ke fasa yang seterusnya (kawen)...

hari ini
tika ini
saat ini
aku masih lg dalam keadaan bingun melampau...
tp masih rileks...
bingun kerana..
segalanya berlaku tanpa aku sedari..
rasa percaya tidak percaya masih membukit menggunung dalam diri hati sanubari...

apa yang aku harapkan kini
agar segalanya berjalan dengan baik
agar langkah kaki hidup ini terus tetap d landasan yang sepatutnya
agar silaturrahim yang terjalin termateri ini mendapat keredhaan dari-Nya
agar perjalananku seterusnya sentiasa d permudahkan
agar aku dan juga sengetku mampu mengharungi segala dugaan & ujian dengan sabar dan penuh toleransi..
agar segalanya mendapat izin rahmat dari Allah swt serta keluarga seluruhnya...
Amin... InsyaAllah!!!

**AKU TUNANG DIA**>> AKU X PERCAYA...
**TAPI AKU HAPY LAPPY =__^

SEMOGA JODOH KAMI BERPANJANGAN HINGGA KE SYURGA
AMIN!!!
[I LOVE U ABANG]








Tiada ulasan:

Catat Ulasan