~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 30 November 2011

~~HubuNGaN MasA dePaN~~

tetiba terpikir plk tentang hubungan masa depan
aku jenis manusia yg suka berpikir
bila mcm ni
benda kecik pn akan jadik besar
benda besar akan jadik bertambah besar
:D
tentang hubungan masa depan
smtimes bila pikir2 secara lebih telus
tetiba rasa mengigil seram dalam badan
bukan keran jumpa hantu jembalang puaka
tp memikirkan hubungan itu
:(
aku anak pertama dalam keluarga
perempuan gugurl satu2nya selain my momma
adek2 smua lelaki
ganas degil gagah buas
aku sendiri tergolong
gugurl degil ganas buas jugak
my babah penah cakap
ganas degil buas aku melebihi anak2 lelaki dia
mcm smua anak2 dia adalah lelaki
:)
kiranya kini risau bimbang
timbul menerjah dalam diri sanubari
memikirkan hubungan masa depan
sket masa nanti
aku akan memiliki kakak n adek2 perempuan
yg bukan lagi taraf baby baby
tp tarap mak2 n kakak2 baby

errmmmmm....
aku siyesly x pandai nk bercakap borak
apa lagi nak besopan gemalai lembut dengan orang
sungguh
aku tak pandai
baru kini terasa takut bertubi2 datang dalam diri
huuhhhh.. padan muka!!!
dulu
sering kali aku meminta2
untuk memiliki kakak n adek pempuan
hari ini
rasa kecut menyedut pangkal hati
kerana dia bukan sedarah sedaging
tapi sedarah sedaging dengan my en tunang
aaaaaaaaaaaaaaaaa





Tiada ulasan:

Catat Ulasan