~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 3 September 2011

~~MeNgAPa MeSti BeGiNi??~~

mengapa tetiba hati ini perlu begini?
tolonglah duhai hati...
jangan buat aku begini..
tetapkan lah kamu dgn yg satu cuma..
aku penat bila begini..
tolonglah duhai hati..
jangan membuatkan aku terus keliru..
aku takut bila begini
kamu tahu aku xk sampai hati utk
berbuat begitu..
mengecewakan org lain
yg menaruh harapan yg tinggi kpdku..
sungguh aku tdk tenang
bila perlu begini..

Ya Allah Ya Tuhanku!!
tolong jauhkan dugaan ini dari aku..
tolong tetapkan hati aku..
tolong tutup pintu hati aku
kepada yg satu itu cuma..
aku memohon kepada-Mu Ya Allah..
aku tdk mampu lagi
tolong permudahkan segala urusan kami..
tolong kabulkan hasrat kami..
aku percaya..
segalanya yg bakal berlaku adalah
yg terbaik dari-Mu..

tolong tenangkan hati aku tika ini..
tolong lapangkan dada aku..
tolong tetapkan pendirian aku..
tolong Ya Allah...
tolong permudahkan segalanya yg baik...
tolong jauhkan segalanya yg kurang baik...
Amin!! Amin!! Amin Ya Rabbal Alamin!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan