~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 25 September 2011

~~MeNciNtAiMu SuAtU AnuGeRaH~~ (InsYAlLaH)

cinta itu adalah lumrah dalam kehidupan seorang manusia... setiap manusia d muka bumi ini pasti akan memiliki rasa cinta... cinta kepada Allah Yang Esa.. cinta kepada diri sendiri... cinta kepada kedua ibu bapa serta adik beradik & kaum keluarga... cinta sesama manusia... bohong sekali andai  ada manusia yg mengatakan yg dirinya tidak pernah memiliki rasa ini...
selain rasa cinta kepada Yang Esa, ibu bapa, kaum keluarga... aku amat bersyukur kerana turut d kurniakan rasa ini kepada sesama manusia yg bergelar lelaki.. tidak pelik... tidak ada yg istimewa... tidak ada yg perlu d gembar gemburkan... namun.. aku menganggapnya sebagai anugerah dari Allah kerana aku berpeluang untuk kembali memiliki cintanya buat kali yang kedua...
mungkin benar pendapat dr sesetengah pihak yg mengatakan kita akan mengenali org yg salah dahulu sblom kita mengenali org yg betul2 telah tertulis namanya untuk kita.. dan hari ini.. tika ini.. waktu ini... saat ini.. aku d temukan kembali dengan cintanya buat kali yang kedua... d awal pertemua kedua, aku seakan2 tidak percaya dengan apa yg berlaku... kerana kita telah terpisah untuk suatu jangka masa yg mungkin bg aku agak lama.. dlm tempoh perpisahan itu, aku mahupun kamu telah menjalani hidup masing2.. menemui pasangan masing2... namun, mengapa akhirnya hari ini.. kita bertemu kembali dan cinta itu hadir kembali..
Bluuurrrrrr!!!
sungguh aku bluuurrrrrr.....
dan kini aku percaya... bahawa jodoh pertemuan itu berada d tangan-Nya...
insy-Allah pertemua kali kedua ini mendapat keredhaan dari-Nya...
InsyAllah andai kamu jodohku... aku amat2 menghargainya sebagai suatu anugerah yg mungkin tidak lagi mampu aku miliki andai aku kembali berpaling kepada apa yg terbentang d hadapanku kini...
Aku Mencintai Anugerah Ini!!!
Aku Mencintaimu!!!
Semoga segalanya mendapat restu serta Rahmat dari-Nya serta sekalian alam...
Amin.. Ya Rabbal Alamin!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan