~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 12 Jun 2011

~~PeNaT~~

sampai bila aku harus begini??
terkontang kanting tanpa arah tuju..
aku da seperti lalang..
d tiup angin ke kanan..
ke kanan lah aku..
d tiup angin ke kiri..
ke kiri lah aku..
aku da penat sebenarnya..
tp aku jugak yg sengaja mencari masalah..
merasakan diri ini kuat..
yg mampu utk menghadapi segalanya...
walaupun aku sebenarnya..
manusia yg lemah..
teramat lemah..
jiwa dan raga...

tolong berikan aku pertunjuk
arah mana yg sepatutnya aku lalui..
tindakan apa yg sepatutnya aku lalui...
terdesakkah aku??
untuk tegar merasakan diri ini kuat..
dan sanggup mencipta
masalah utk diri sendiri...

tolong berikan aku petunjuk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan