~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Jun 2011

~~My HeArT~~

finally...
aku berjaya memiliki apa yg pernah aku idamkan selama bertahun-tahun lamanya... semenjak di bangku sekolah.. membawa kepada universiti.. dan akhirnya hari ini... ia mennjadi milik aku..
mungkin ada sesetengah pendapat yang mengatakan aku berlebih-lebihan dalam hal ini.. namun.. kepuasannya, hanya aku yang tahu... sangat puas + plak aku memilikinya dengan hasil titik peluhku sendiri...
Syukur ke Hadrat Ilahi kerana mengurniakan aku rezeki.. yang memungkinkan aku mencapai apa yag aku idamkan.. Terima Kasih Ya Allah!!


My Canon 600D Woooaahaa!!!

..........*****.........

P/S: now 4 me.. bercinta dengan kamera ni lebey baik dr bercinta dengan manusia yg tdk pernah faham apa ertinya cinta.. I Love my kamera more than I love u... berharap sgt semoga pemikiran aku ini akan berubah suatu hari nanti.. sbb aku x boley kawen ngn kamera... hihihi!!! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan