~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 22 Jun 2011

~~issshhhh!!!~~

memburu keliru betul la... samada aku buta mata tau buta hati atau buta kedua-duanya... mengakui aku sangat degil.. PEMBETULAN: hati aku aku yg sebenarnya degil.. hihihi!! (masih ingin membela diri).. memohon kepada-Mu Ya Allah.. tolong betulkan hati aku.. tolong berikan aku petunjuk.. tolong bentangkan kebenaran utk aku.. agar aku tidak selamaya naif.. aku mengalah dlm hal yang satu ini.. aku menjerumuskan diri sendiri dalam masalah.. dan kini, aku merasakan aku terlalu bodoh.. aku sedar.. namun, hati ini begitu tegar utk menerima.. bersabar dan terus bersabar.. walau hakikat yang sebenarnya.. hati aku sakit.. terkoyak.. tercarik.. hancur.. tp tetap degil..

mengapa begini??....

apa ertinya aku dalam hidup kamu?? siapa  aku dalam hidup kamu?? mengapa aku yang kamu nampak?? mengapa aku yang kamu pilih?? dulu tempatku sememangnya tiada dlm hidup kamu.. lau ada pon, tidak dlm rangking top10 perkara penting... kini.. sepertinya seakan-akan sama.. masih belum dapat memasuki senarai top10 itu.. apa tujuanmu?? menyakitiku berkali-kali.. sedarkah kamu.. aku juga manusia biasa.. perempuan lagi.. yg lemah dirinya.. lembut hatinya (walaupun konon-kononnya aku seperti kuat).. rapuh jiwanya.. tegarnya hatimu menyakitiku untuk ke sekian kali.. apa kamu fikir aku patung kayu yang tidak berperasaan?? terang-terangan kamu menyakiti aku.. lagi... lagi... dan lagi...


tapi... isshhhhhh!! aku masih bodoh tidak berperasaan...
merelakan... membiarkan...
kerana aku percaya.... ada hikmah semuanya ini...
mohon sedarkan aku dari lamunan tanpa isi...
semoga segalanya baik-baik saja...
di bawah percaturan telunjuk-Mu...
InsyAllah!! Aminn!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan