~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 10 April 2012

~~SuRi HiDuP Mu~~

1
2
3
4
5
6
mengapa mesti d sertakan nombor??

apa yang pasti...
nombor ini amat bermakna...

makna yg terlakar kerana 1 2 3 4 5 6 itu
merupakan bilangan hari
aku mampu menjadi suri hidupmu...
menunaikan tanggungjawab
sebagai seorang suri yg telah terpilih antara sekaliannya...
3 ~ 8 April 2012
terima kasih yg tdk terhingga d titipkan...
kerana sudi memberi wujudkan peluang
untuk aku membiasakan diri
dengan tanggungjawab sebagaimana yg sepatutnya..
terima kasih juga
kerana membuka jalan
untuk aku memungut pahala atas segala 
yg aku kerjakan...
ikhlas
gembira
senang hati
bahagia
kerana aku berpeluang untuk merasainya...
aku sangat bahagia untuk melakukan segalanya untukmu...
tika ini
saat ini
dan InsyaAllah sampai bila2...
Amin!!
tolong kamu aminkan doaku ini 
demi untuk kebahagiaan kita bersama...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan