~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 27 Mac 2012

~~BacK~~

telah agak lama tidak menulis coret d sini...
bukan melupai membenci...
cuma buat2 bz malas menguasai
nak buat mcmn.. inilah kelemahan diri...

rindu nak mencoret conteng tentang byk perkara...
terlalu banyak hal perkara peristiwa sejarah memori terlakar berlaku...
namun...
idea datang terlalu cepat berlalu...
InsyAllah...
semoga selepas ini...
segalanya berjalan seperti biasa...
nota hidup aku pasti hidup
menceritakan mencatat segalanya...
bukan bermakna ingin membuka pekung aib dalam diri
namun salah 1 usaha untuk aku...
agar aku sentiasa tahu sejarah peristiwa yang pernah berlaku...
agar mampu aku mempelajari mendapatkan sesuatu
daripada sejarah yg telah terlakar...
kerana aku tahu pasti amat...
aku manusia yg mudah lupa akan sesuatu...
moga segalanya yg tercatat terjadi...
menjadi pedoman sandaran hidup pada masa hadapan...
InsyAllah.. Amin!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan