~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 5 Mac 2012

~~4 days b4~~

4 hari sebelum...
masih dalam keadaan tanpa perasaan..
normalkah tau abnormal??
penat menyeru panggil rasa neh supaya datang..
datang untuk memberi aku debaran sebagaimana yg sepatutnya...
tapi...
rasa neh tetap degil malas tuk dtg...
haiihhh...

***
setakat hari neh dh agak banyak perkara yg d settlekan..
n boley d katakan telah hampir 85% dah settle..
tinggal lagi nk kuarkan fulus la plk...
feeeewwww!!
penat betul kawen neh..
kenapa mesti penat?
kenapa mesti byk perkara kena pk??
walaupun aku buat2 x nk pk..

***
hari neh dh p amik baju dh..
stakat neh berpuas hati la...
yg mendebarkan hanya nk tengok rupa paras pelamin...
adakah sama seperti yg bermain berlegar d benak fikiran selama ini??
tau jauh amat berrlainan??
hurmmm...
baju yg d pilih dh comel2 cute...
menepati citarasa..
aku paham sgt...
yg aku neh...
mmg jenis yg agak susah nk berkenan tertarik...
lau kali pertama pandang terus dh berkenan..
maknanya yg tue harus aku amik...
Alhamdulillah...
aku dpt smua yg aku berkenan pd pandangan pertama...
x sabar rasa nk pakai...
[mode: gatai excited]

tapi....
agak frust jgk bila 1 baju yg aku jatuh cinta pandangan pertama...
sejak pertama kali ke butik lg...
x dpt aku amik...
sbbnya x muat ngn badan haku...
hadeeihhh...
agak terkeciwa timbul d situ...
nak buat mcmn... 
angan2 perlu berhenti setakat ini sahaja...
huhuhu...

papepun...
InsyAllah... 
semoga segalanya berjalan lancar...

Amin!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan