~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 5 Mac 2012

~~3 DayS B4~~

3 hari sebelum...
hari neh bangun awai2 pg...
tp x tau nk buat pe...
bukan sbb xde keje
tp sbb x tau nk mulakan keje kat mana...
banyak keje...
tp aku sengsorang jgk yg kena buat...
hadeiihhh...
tetiba terasa nk upah bibik tuk 2 3 hari neh...
[aku anak tunggal]
ngaaaaaaaaa....


senarrai keje tuk hari neh...
1. sapu sawang2 sgala d siling n segala perabot2 kelengkapan rumah...
2. mop lantai tuk 1 2 3 tingkat.. [penat lebey bila rumah yg bertingkat2] ~~ nanti x nk rumah tingkat2...
3. kemas bilik.. hehehe!! [sbb pindah bilik jadik kena simpan alih smua brg2 tuk 2 bilik..] feeww~~
4. my mom minta suh buatkan coklat tuk dia nk bg kat mbr2 kamceng dia... [dh byk hari dh request neh... asyik tunda tangguh jek aku neh] ~~ today yek mom?? ^_^
5. kuar ke bandar shopping sedikit keperluan diri...
6. my aunty col... tanya nape x jemput sdara aku sorg... jadik kena p jemput dia dtg nanti... haiihhhhhh!!! [mengada]
7. change baju ijau yg comey lg pelik... :( [like sgt2 baju neh... tp kepuasan semua pihak harus d utamakan... aku manusia jenis yg x suka ckp belakang2 d kemudian hari... jadik perlu berkorban perasaan n kesukaan demi kebahagian semua pihak... (kebahagian aku jugak d kemudia hari sebenarnya) ~~ ini yg paling penting sbnarnya~~ soooo... change... choose... n let it be... [malas dh nk pk]
8. change jgk veil tuk baju kaler biru sbb terkoyak... sib baik tergerak hati nk check... hurmmm... x mau koyak2... permulaan yg koyak bg aku sgt tdk bagus tuk masa depan... hihihi!! [aku yg cerewet tp tdk melampau] ^__^


***
keta.. 
my babah dh jual...
sooo....
terpaksa bergantung harap dgn org lain tuk bergerak jalan...
sib baik my sweet baby boyfriend ada jek...
nyusahkan dia hari2 tiap masa..
sorry sayang...
nanti syg syg lebey kat abang...
[S.E.N.Y.U.M]


Tiada ulasan:

Catat Ulasan