~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 1 Januari 2012

~~HapY NeW yeaR 2012~~

uhhhhh... semoga aku masih belom terlambat tuk nk ucap "HAPY NEW YEAR" neh...
bukan kerana apa... tapi kerana:
* beg aku n laptop aku skali d terbangkan ke Brunei tanpa kebenaran aku...
* aku ber NEW YEAR d hotel kat miri jek... jadik malas plk rasanya nk bukak laptop...
   [sebab aku malas nak kemas n packing balik beg bila nk balik Long Lama]
* sebab....
* sebab....

haaaaaaaa... ini lah dia contoh manusia makhluk ciptaan Allah yang agak2 ramai kot skang neh... iaitu manusia makhluk yg jenis suka mencari alasan sebab tertentu untuk menutup kelemahan sendiri... ngeeeeee... ^_^

pape pun... aku masih sempat lg la kiranya neh mengwish HAPY NEW YEAR walau pun pada detik2 saat terakhir jam detik bergerak kepada 2 Januari 2012....

agak terkilan sedih ngn diri sendiri sebab terlalu banyak memberi alasan membela diri kerana aku tidak menulis coret apa2 untuk penutup 2011... terlalu banyak kenangan pahit manis masin payau kelat... terlalu banyak kejayaan tercapai digapai... terlalu banyak kejatuhan menimpa ditimpa bertubi2... namun Alhamdulillah dengan izin Allah swt aku mampu menghadapinya dengan tabah [kot]... mampu mengharunginya dengan cekal... mampu melaluinya dengan kekuatan semangat yang datang tanpa henti dari insan sekeliling yang tentunya amat terlalu menyayangi aku... Alhamdulillah atas segala nikmat rahmat yg telah tercurah kepada aku...



********SELAMAT TAHUN BARU WANIEY @MIYAKI AWANIEY************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan