~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 21 Januari 2012

~~WhaT a fuNnY DaY~~

hadeeiihhh....
tetiba terasa nk menyelongkar cari my old story dalam ~~N.o.T.@ H.!.d.U.p A.k.U~~ neh...
mungkin kerana rasa teruja melampau terlebih hingga membuatkan otak tidak mampu berputar menganalisis maklumat melebihi suara hati...
manusia makhluk ciptaan-Nya...
sememangnya kadang amat lemah walau telah jelas d kurniakan satu kelebihan berbanding makhluk lainnya iaitu akal... kita seringkali gagal menggunakan akal fikiran melebihi rasa hati perasaan... hingga membuatkan kita seringkali terbabas tergelincir dari landasan yang sepatutnya...
itulah yg terjadi kepada aku hari ni...
gagal menggunakan akal melebihi hati... tp yaaaaa...
siyesly aku amat teruja pada awalnya... kerana setelah sekian lama.. terjumpa lihat...
hati berdebar dup dap dup dap... rasa yakin menggunung dalam diri... "aku telah jumpa balik... finally"
namun....
what a funny day...
aku tersilap yakin...
tersilap lebey teruja...

hurmmmm....
ku masih mencari kenapa & mengapa...
ia begitu sukar utk ditimbus luput dari ingatan...

CUKUP HANYA SEKADAR AKU YG TAHU... JGN D TANYA SOAL...

NOKTAH.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan