~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 17 April 2011

~~CaTaTaN BeRsAWaNg BuAtMu...~~

Maafkan aku
Kerana terlanjur mencintaimu
Tidak pernah terlintas
Tidak pernah terdetik
Tidak pernah aku meminta
Untuk rasa itu hadir
Aku lebih senang andainya
Antara kita cukup sekadar berkawan
Namun
Semakin hari rasa ini semakin bertukar ganti
Aku keliru kawan
Aku cuba untuk menganggap itu hanya mainan perasaan
Kita tetap kawan sampai bila-bila
Itu kata mulutku dan fikiranku
Ketika itu malah sekarang pun
Tapi kenapa??
Kenapa
Setiap kali aku teringatkanmu
Aku mesti menangis
Hati aku sakit sangat
Hati aku terasa sangat sayu
Aku cuba untuk berlagak seperti biasa
Bila bercakap denganmu
Bila bertemu denganmu
Bila terpaksa melihat ke dalam matamu
Bila mendengar setiap cerita dan masalahmu
Kita tetap kawan sampai bila-bila
Kenapa rasa ini perlu hadir??
Adakah selama ini
Aku menipu diri sendiri???
Adakah selama ini
Aku menidakkan perasaanku sendiri??
Aku keliru kawan
MAAFKAN AKU
KERANA TERLANJUR MENCINTAIMU


P/S: Andai kau sedar dan tahu...

Tolong jgn putuskan persahabatan ini...
 itu akan lebih menyakitkan aku kawan...
kita tetap kawan sampai bila-bila ok???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan