~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 17 April 2011

~~AkU nAk ReHaT BoLeY x?~~

bukan sengaja ingin mengeluh..
namun
rasanya hampir 2 bulan
aku bekerja tanpa cuti
walau hari minggu...
apa hari minggu suda hilang lenyap??
ke mana perginya hari minggu aku??
tolonglah kembali...
aku merayu...
aku memerlukanmu
kerena
sungguh aku penat..
pagi petang
siang malam
kenapa kerja seakan tidak pernah ada penghujung..
bukan sengaja ingin mengeluh...
tp aku siyes penat...
dari demam kepada baik
dari baik kepada demam balik...
namun...
siapa yg sudi mendengar
suara rintih usang aku ini??
siapa yg sudi faham
mcmn x laratnya aku nk bergerak bila aku demam...
mcmn aku nampak dak2 ribena aku tetiba jadi berlapis 2 3
mcmn aku berjalan dlm keadaan kepala yg berpusing2...
apa aku sedang menari??
atau mungkin ada gempa bumi??
haaihhhh!!!
sungguh aku penat..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan