~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 5 Mac 2011

~~SuAtU KeTiKa...~~


Suatu ketika...
tanpa d sangka...
tanpa d sedari...
air mata aku mengalir...
tanpa aku sendiri mengerti...
akan apa punca faktor segala apa kemanjaan ini...
dada aku sesak...
nafas aku x menentu...

**jiwa kacau betul la**

mlm suatu ketika itu...
utk yg kedelapan belas kali mungkin...
aku menyedari
aku mengakui
aku agak manja...
air mata ini amat murah rupanya...
amat banyak gamaknya...
begitu tanpa malu
keluar mencurah-curah...
tanpa sebab...
atau mungkin
utk sebab yg sgt enteng d pandangan mata manusia lainnya...

**haiiihhhhhh**

air mata ini
tanpa segan silu
keluar menitis...
meleleh...
mencurah...
takkala
pancaindera telinga
menangkap bait lirik dan melodi d atas...
sungguh hati ini tersentuh...
dan jiwa ini tetiba kacau meribut...
aku x faham kenapa...
*
**
***
****
ada sesuatu d suatu ketika yang mungkin jawapannya aku temui....

== SIGN==


~*MISZZ MY HUBBY NOW*~
~~Somebody yg satu2nya terlintas d kepala aku d suatu ketika itu~~
~~~Semoga tetap menjadi somebody yg satu2nya akan terlintas d kepala aku suatu ketika ini, nanti & selamanya~~~ Aminnnn!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan