~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 8 Mac 2011

~~SePi BuKaN UtK AkU~~

Dedicate this poem 2:~~
  • Azrina, Khairunnass, Suhaiza--> teman susah sng sewaktu d UPSI (DPLI)... byk perkara yg tlh kita share bersama... terima kasih kerana tahan utk mendengar cerita2 dariku... amat2 merindui saat2 itu... terlalu merindui... :'(  hari ini ku terasa amat jauh darimu... dan ku rindu tuk berbicara lg... bercerita tentang pelbagai perkara... MISS U ALL... ~~
  • Jamilah, Zainura, Izdihar, Anna, Meck As--> teman seperjungan sewaktu d USM (DEGREE)... terlalu byk kenangan yg tlh kita tinggalkan.. yg berjaya kita pahatkan d suatu sudut yg tersorok namun InsyAllah akan kekal d situ... gurau senda... teriak melolong... gelak ketawa... menjadi rutin kita... dunia ibarat kita yang punya... LOVE THAT MOMENT SO MUCH ~~
  • Nik Muhd Hasri--> teman persekolahan yg masih kekal hingga hari ini... TQ bea sebab masih menjadi sahabatku... sahabat yg paling byk bersusah sng dgnku... sahabat yg sanggup melakukan apa sahaja... sahabat yg sgt memahami... sahabat yg sudi berkongsi segalanya... mmg kita jauh... terlalu jauh... namun sentiasa dekat... kehilanganmu sesuatu yg paling aku elakkan... sesuatu yg paling aku takotkan... seperti katamu suatu ketika dulu.. "aku x boleh mati selagi kamo belum mati" dan "kamo x boleh mati selagi aku belom mati".

Sahabat..,
Tidakkah kau tahu,,,
Aku terlalu sunyi,,
Perasaan ini begitu menyiksakan,,
Bertemankan sepi dan Hening malam,,
Berjauhan denganmu bukan kehendakku,,,


Tidakkah kau tahu,,,
Teriakku memanggil mu,,
Kesepian ini membuat aku pilu,,,
Betapa aku merinduimu,,
Ingin mendengar suaramu walau sekejap,,
Cuma cukup mengobati laraku,,,

Saat terbenam matahari,,
Hingga terbit fajar,,
Perasaan ku tidak puas,,,
Mimpi indahku tak datang,,
Resah dan gelisah membalut hiba,,
Aku tak dapat tidur,,,
Seperti mereka yang kedamaian,,


Sepi itu indah,,,
Tapi bukan untukku,,,
Karena senyap sunyi itulah,,,
Telah membunuh ku,,,
Telah membunuh ku,,,
Telah membunuh ku,,,

Kini sepi tak lagi untukku
Karena memang sepi bukan untukku
Fajar merekah
Beri kilau kedamaian jiwa

Terulur tangan nan kekar
Menuntun dalam bimbang
Tuk keluar dari sepiku
Karena memang sepi bukan untukku…..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan