~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 6 Oktober 2012

~~OkTObEr~~

Oktober kini...
maknanya ini merupakan bulan terakhir
sebelum sesi persekolahan
untuk tahun 2012
melabuhkan tirai

hari ini
06 Oktober 2012
maknanya masih
berbaki lebey kurang
3 minggu lebih lagi
sebelum CUTI...

**senyum**

apa yg pasti...
sesi pengajaran & pembelajaran
utk aku telah tamat
minggu ni sahaja
aku tiada d sekolah
menghadiri kursus induksi
02 - 04 Oktober 2012
dan minggu hadapan
akan meninggalkan lagi sekolah
dan anak2 ribena
untuk menjadi pengawas peperiksaan PMR
di SMK Bakong, Baram, 
Sarawak
08 - 17 Oktober 2012
kembali ke sekolah
d waktu anak2 ribena sedang
bergelut berhempas pulas
menghadapi Ujian Akhir Tahun...
**Good Luck bebeh**

***************************
merenung muhasabah
setiap perkara usaha yg telah aku lakukan
selama tempoh persekolahan 2012 ini..
sejauhmana pencapaian dicapai tergapai
sejauhaman usaha tenaga d sumbangkan
sejauhmana anak2 ribena mendapat menghayati mengamalkan
apa yg d pelajari diberi...

AKU...
mengakui...
tidak begitu berpuashati dengan apa yg diacapai dilakukan
mengakui...
tidak begitu memberikan komitmen yg sepenuhnya untuk 
tugas dan tanggungjawab ini...
mengakui...
aku memiliki begitu banyak kelemahan yg perlu d baiki



Tiada ulasan:

Catat Ulasan