~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 26 Oktober 2012

~~not important~~

acap kali terasa
setiap perkara melibatkan me...
not to important 4 others...
huhu...
acap kali jua...
others alwasy ask from me
to understand them...
acap kali sgt2...
nobody trying to understand me...
this is my life...
yesterday
today
tomorrow
or may b
forever...
i'm always trying
to b the best for others
trying to do everything that i will by my self
mencuba utk tdk menyusahkan org2 d sekeliling
but
others always "culas"
ya ya ya
ok ok ok
ermm ermm ermm
but nothing
it's i'm to complicated to
make others understand me??
too tired
yess
i'm tired already

the conclusion is...
I'M NOT IMPORTANT
(jgn bermimpi d petang hari dan mengharapkan ada manusia lain yg akan memahami kamo)
(remember that waniey)
stop dreaming
stop hoping
please
STOP!!



p/s: belajar sayangi diri kamo terlebih dahulu... sebelum kamo ingin menyangi org lain... fikirkan mengenai diri kamo terlebih dahulu... sebelum kamo ingin memikirkan mengenai org lain...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan