~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 26 Jun 2012

~~LiDaH TeRgiGiT~~

Ya Allah Ya Tuhanku..
aku memohon ampun
dari hujung rambut hingga hujung kaki
ampunkan aku
kerana telah berkasar meninggi suara
dengan syurga aku..
aku x faham Ya Allah
kenapa mesti mcm ni??
aku memohon
jauhkanlah aku dr dugaan 
yg melibatkan org2 yg aku sayangi
cukup dugaan itu
utk aku semata2
cukup dugaan itu 
hanya aku yg perlu menanggungnya
cukup dugaan itu
hanya aku yg mengalaminya
aku tdk mampu utk menghadapinya
bila begini
aku tdk sanggup utk menyakiti
menyusahkan hidup org2 yg aku sygi
apa salah aku??
apa silap aku??
aku sedar
aku byk dosa dgn-Mu Ya Allah
tapi jgn uji aku begini
aku tdk kuat...

p/s: andai  salahnya.. kurangnya... silapnya daripada diri aku... mohon d bukakan hati aku utk melihat sesuatu sebagaimana sepatutnya.. mohon d lapangkan fikiran agar tidak sentiasa merasakan diri ini betul benar setiap masa... mohon d berikan kefahaman yg lebih utk org2 d sekeliling aku berbanding diri sendiri... mohon d rendahkan hati aku serendah mutiara d lautan agar dpt menyenangkan hati org2 d sekeliling aku... mohon d permudahkan segala urusan perjalanan hidup aku... sesungguhnya aku manusia makhluk yg lemah d sisi-Mu... seringkali alpa terlupa terpesong lalai demi kepentingan diri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan