~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 10 Jun 2012

~~DduGaAN DeMi ReZeKi~~

ruang rezeki ku berada d sini...
jauh beribu batu kilometer dr kampung halaman...
Alhamdulillah atas segala kurnianya...
bukan nak merintih mengadu tdk bersyukur...
namun dlm kdaan sekarang..
aku sgt tdk mampu nk memperkuatkan lagi tubuh badan...
mental fikikal...
hari ini... terpaksa berhimpit sardin...
penat... 
letih...
sakit...
tak perlu nak cakap cerita...
kerna, bukan ada sesiapa yg dpt memahami...
hanya aku cuma dan Allah swt yg serba mengetahui merasai...
andai boleh d lakukan sesuka hati...
aku tdk mahu lagi kembali ke sini...
serik...
ngeri...
gerun...
takut...
sepanjang perjalanan...
aku hanya berserah kepada-Nya...
andai rezeki itu masih ada...
maka akan d peliharanya hingga aku mampu melihat tengok rupa comel itu...
namun...
andai sebaliknya...
DIA memang lebih mengetahui dan menyangi c comel itu...
dalam keadaan kondisi yg dalam permasalahan...
aku perlu kuatkan diri, emosi dan segalanya...
bertahan dengan segala kesakitan, keletihan, kepenatan dan segala rasa yg berbagai macam...
**ini hanya permulaan fasa pertama**
**bersabar untuk 2 fasa yang seterusnya yang mungkin akan lebih mencabar**


*****
sorry sayang mommy papa...
kamu d golek d lambung d himpit...
mommy tdk mampu utk menghalangnya...
TERPAKSA
TIADA PILIHAN
semoga sayang mommy papa akan menjadi insan yg kuat, tabah, sabar & cekal apabila d lahirkan ke dunia nanti... itu doa mommy papa...
sekarang juga kamu mesti kuat utk mommy...
bertahan ok?? =_^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan