~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 5 Disember 2011

~~StAtUs FB~~

hurmmmmm....
hari ni topiknya tentang FB....
tau apa itu FB??? jgn plk cuba2 buat muka berkeriut keriut mcm kerang... [aheekk... cian c kerang yg x bersalah plk yg kena] :P
ok.. kat sini aku nk g tau lah apa itu FB... Fb itu adalah Facebook [ni panggilan dlm bahasa Inggeris] lau dlm bahasa Melayu plk kita panggil Mukabuku...hihihi!!!
boley d katakan pada hari ni sebilangan besar daripada kita penduduk bumi memiliki akaun facebook... daripada individu persendirian.. syarikat2 kecik.. syarikat besar... syarikat mega... syarikat super duper mega.. agensi kerajaan & bukan kerajaan dan pelbagai lg lah... semua ada akaun Fb neh... nampak kan.. bertapa begitu besar & meluasnya pengaruh Fb dalam kehidupan makhluk bumi pada hari ini...
jadi... al-kisahnya...
hari ini aku mendapat satu komen lah daripada seorang hamba Allah yg sangat mulia yang juga antara sahabat serta penghuni list frnz aku sejak beberapa lama di dalam FB... [aku jugak makhluk bumi yg ada FB ok...] sahabat yang mulia ini telah mengkomen [cth bahasa cikgu BM yg x pior] di salah satu post d wall aku... aku tahu mungkin niat dia baik ingin menegur agar aku tidak lupa diri... terima kasih sahabat... sgt2 menghargainya... aku sedar yang selama beberapa hari ini wall aku agak sarat dengan post2 yang menunjukkan tahap kegembiraan hapy bahagia terlampau aku bersama my en. Tunang...
siyes aku sangat2 rasa bahagia... n aku percaya my en. Tunang jugak rasa bahagia melampau sama mcm yg aku rasa yang melampau-lampau tidak seperti masa lampau neh...
aku sangat2 lah memohon maaf kepada semuanya yang terlihat, melihat, terbaca, membaca setiap apa yang terdapat di wall aku tue... if korang rasa ia sangat2 melampau & berlebihan sampai mungkin boleh membuatkan kamu muntah darah... aku minta maaf sesangat... aku x sengaja... n aku x tau plk yg kebahagian terlampau yg kami rasai itu begitu berkuasa... lebih berkuasa daripada penangan GOKU dlm dragon Ball... whoohaaaa!!!
ok kawan... aku minta maaf... namun aku rasa itu hak aku dan my en.Tunang utk merasai bahagia... apa yg penting... aku x pernah kacau wall orang lain... aku x pernah TER-silap p post kat wall org lain... aku xde menyebut pn nama orang lain dalam post aku mahupun post drp my en. Tunang sendiri... kalau benar pon kami nak ber-sayang2... ber-abang2... aku rasa itu jugak hak kami... kerana aku mmg syg dia dan dia mmg abg aku... dan... dan... dan... aku  masih rasa... yg setiap post yg kami hantar kat wall masih pada tahap like2 jeww... tahap biasa2...
untuk pengetahuan kamu... kami [aku & my en. Tunang] sebenarnya baru je nk bercinta... sblom ni setelah clash beberapa tahun yg lalu... kami hanya bermula dgn hubungan yg like2 jewww jugak... x bercinta pon... now.. setelah bertunang.. kami baru nk bercinta.... kamu tau tau penah tgk mcmn budak2 remaja tau mcmn bila kamu sndiri baru nk bercinta n jatuh cinta?? haaaaaaaaaaaa... mcm tue la... salah ker?? ok... lau salah... aku mintak maaf lagi... tp aku nk ckp 1... aku bukan jenis manusia yg hipokrit... ini adalah diri aku... diri kami... apa yg aku tau... ia berlaku d wall kami....

~~sekian~~

agak terasa hati yg melampau2... x tau nape emosi hari ni agak tidak stabil....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan