~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 19 Ogos 2011

~~ToLonG FaHaMi AkU WaLaU HanYa seKaLi~~

telah lama gamaknya aku tdk bertenggek d sini... terlalu byk perkara yg nak d luahkan.. namun kemalasan lebih mendominasi diri... ahhh.. manusia mmg lemah.. hari ni emosi agak tdk stabil.. bermacam2 benda bermain2 d kelapa.. segalanya dtg bertubi2 dan membuatkan aku ingin utk berfikir...

mengapa?

kenapa?

walau siapa pun aku.. aku tetap manusia biasa yang pada suatu masa tertentu akan terkulai lemah.. dan kini.. hari ini.. tika ini.. aku lemah yg amat...  namun.. pada siapa harus aku mengadu lagi melainkan kepada skrin  laptop yg setia menatap aku simpati.. pada keyboard yg teguh menahan diri d pijak tekan oleh jejari kasar aku.. aku ada kamo.. namun aku sendiri..  apa maknanya tue??
siapa aku pd pandangan mu?? manusia yg boleh memahami apa sahaja tindakan mu?? manusia yg seakan-akan telah mati jiwanya.. yg dgn rela melihat tersenyum dan menadah terima segala-galanya... pernahkah kamo terfikir dan mencuba utk menyelami perasaan aku.. pernahkah kamo cuba utk membuatkan hati aku gembira riang tanpa perlu aku suarakan.. dah berapa kali aku beritahu aku penat dgn semua ini.. dah berbuih mulut aku menyatakan apa yg aku mahu kamo lakukan utk aku... namun.. keadaannya tetap sama..
apa maknanya ni??
ya.. aku sedar.. aku tahu yg kamo sdg dalam masalah.. namun, tahukah kamo.. smua org juga ada masalah.. malah aku sendiri juga mempunyai masalah.. dan pernahkah aku mempamerkan masalah itu d kala bersama kamo?? tidak kan?? tahukah kamo kenapa?? kerana aku tidak mahu membebankan kamo.. aku mahu membuatkan kamo rasa gembira n senang pabila bersama aku.. aku mahu kita menikmati masa yg kita ada bersama.. tapi kamo.... sentiasa menganggap mudah utk setiap perkara...

p/s: tolong jgn ulangi kesilapan yg sama utk kedua kalinya.. dan aku tidak mengharap agar aku terpaksa begitu lagi.. tolong hargai peluang yg telah aku bagi kini, sementara aku masih mampu bertahan...

**AKU MANUSIA YG LEMAH**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan