~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 27 Ogos 2011

~~SeLaMaT HaRi RaYa~~

raya dtg lagi untuk kesekian kalinya bagi tahun ini, 2011... yg pastinya raya kali ni dh x sama ngn raya2 yg sblom ini da.. kenapa begitu yer?? haaaa... sbb tahun ni terlalu byk perkara yg telah berubah d sekeliling hidup aku utk aidilfitri kali ini...
  1. kali neh keluarga aku beraya bersama seorang lagi ahli baru.. menjadikan keluarga aku bilangannya 7 orang.. kerana tambahan seorang adik ipar, isteri kpd adik aku, menantu kpd ma n abah, angah kpd adik2 aku serta seorang adik perempuan yg sekian lama aku nantikan sblom ni... WELCOME ANGAH... siyesly aku ngaku yg aku masik lh rasa janggal yg teramat sgt.. al maklumlah.. selama ini aku tdk pernah mampu merasai memiliki adik perempuan.. jadik aku x tau mcmn nk berinteraksi dgn c angah neh.. huhu!! pape pon i'm hapy.. n berharap kita 2 sama2 dpt saling menyesuaikan diri... :)
  2. aku dh mampu memegang duit sendiri.. maknanya, tahun ni giliran aku dh sampai tuk menjadi c pemberi duit raya n bukan lg sbg c penerima... hahaha!!! tetiba rasa diri ini kedekut sesagt... huuuuuuuu... pape pn aku rasa hapy jugak la sbb kali neh aku mampu sediakan apa yg patut tuk family aku terutama ma n abah (walaupun bkn apa sgt lau nk d bandingkan apa yg telah ma n abah bg kat aku selama ni).. tahun ni kakak bg duit raya plk tuk ma n abah.. walaupun x byk.. tp ok la kot.. hihi!! x lupa duit raya jugak d sediakan tuk mek (nenek blah ma), mak n ayah (nenek n atuk) blah abah... adik2?? mmg setiap tahun da bg da pon... tahun ni insyallah bertambah lg la kot... huhu!!!
  3. tahun ni jugak aku bakal p jumpa family dia.. walaupun mmg da bertahun2 kenal.. aku x pernah jumpa ma n abah dia.. bukan aku yg x nk jumpa.. tp dia yg x nk bwk aku... huhuhu!! pelbagai rasa n perasaan ada.. takut, segan, malu, n macam2 rasa lg la... entah nape aku jadik mcm ni... padahal sblom ni aku biasa2 jek ngn yg lain2.. hadeeiihhhh!! semoga sgala2nya berjalan lancar.. tui2 nerves pretty ugly neh.. [mungkinkah aku  bakal melangkah setapak ke fasa yg seterusnya dalam hidup aku?? InsyAllah Amin!!]
cukup la tuh tuk raya tahun neh.. walaupun masih byk lg sbnarnya yg telah berubah d aidilfitri tahun neh...

*** SELAMAT HARI RAYA***
***AIDILFITRI***
***MAAF ZAHIR & BATIN***


Tiada ulasan:

Catat Ulasan