~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 8 Februari 2011

~~SoMeBodY in My LiFe~~

BADLI SYAMSUL BIN MOHD NOLWI

Mengimbas kembali perkenalan yg ntah dtg dr mn...
internet (Tagged) tempat terjalinnya persahabatan...
pertemua pertama yg x d rancang d Restoran New Horizon...
kamoo mmg sempoi...
tp
senyuman itu mmg menambat hatiku...
dr pertemua pertama hingga ke hari ini...
2 tahun bersahabat dgnmu...
pelbagai perkara telah aku pelajari ttg dirimu...
jatuh bangunmu...
senyum tawamu...
rasa kecewamu terhadap hubungan yg tak menjadi...
aku tahu itu...
kerana...
tanpa sedar...
aku rupa-rupanya telah mengikuti segala perjalanan hidupmu...
mengambil tahu segala perkara ttg mu...
menyokong mu d saat kamoo jatuh...
berkongsi masalah dgnmu...
tanpa sedar...
ya..
semua itu berlaku tanpa aku sndiri menyedarinya...
hari ini...
baru aku sedari...
yang aku sebenarnya...
menyintaimu dalam diam...
........
kita sgt berbeza...
aku sndiri seringkali berasa takot dgn dirimu...        
bukan kerana apa...
tp kerana sikapmu yg tegas itu...
kerana gaya hidupmu yang cukup berbeza dgnku...
kerana byk perkara yg sepertinya amat berbeza dgnku...
namun...
hari itu...
aku sendiri kurang pasti...
dari mn datangnya kekuatan dalam diri aku ini...
kekuatan untuk menyatakan segalanya kepadamu....
mengenai apa yg aku rasa selama ini...
aku berserah kepada-Nya...
dan bersedia utk menerima apa pun keputusan
yang keluar dr bibirmu...
ya..
AKU SGT MENYINTAIMU...
aku berasa lega yg amat B setelah meluahkan segalanya...
.....
dan hari ini....
aku rasa bersyukur sgt2 kepada Allah swt
kerana kamoo
kini milik aku...
terima kasih B
kerana
menerima diri sygmu ini
sebagaimana adanya....
smoga segalanya mendapat keredhaan dari Allah...
smoga
hubungan ini berkekalan
hingga hujung nyawa..
AMIN !!!

I LOVE U B... SOO MUCH... THANK YOU!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan