~~KiSaH HaTi Aku & DiA~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 5 Februari 2013

~~BeRaT HaTi~~

plannya...
nk p tidoq umah my mom utk beberapa hari...
bley kemas2 brg mana yg patut...
tapi...
terasa amat berat hati...
nak meninggalkan rumah...
ngheeeeee...
*seNyuM*
berat hati nk meninggalkan en suami sbnarnya...
ntah kenapa apalah...
rasa mcm x bley nk tinggal plk...
mula nk pk mcm2...
mcmn dia nk mkn??
nk mkn apa??
baju smua mcmn??
bley x dia tinggal sorg2??
haihhh...
dh mcm baby plk aku anggap suami aku neh...
tp itulah hakikatnya...
setelah berbulan2 asyik duk bersama jek...
asyik ada depan mata jek...
jadik risau plk...
 hurmmmm....


p/s: mcmn kdaannya kalo aku nk p sarawak utk sblan neh?? merana lah aku... huhuhu... :'(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan